baksmälla

heeey

nu sitter jag hos pappa, var tvugen att gå hit igen, min glasögon har kommit:D så ska hämta dom nu:D haha yaaay längtat aset efter dom:D ingen mer huvudvärk, inget mer, lise vad står det där? eller elin vad står det där? eller petter vad står det där? eller maxson vad står det där? haha you get it;) haha göttgöttgött.

hihi ska fortsätta med min längtan:P ahha
btw. idag var det världens segaste dag, aså det var hemskt, alla var så trötta, och massa skit!!:O haha hejdå:P

Apologize

Heeeey
söndag, imon skola, bad imon, vänner imon, mitt liv blir bara bättre men ändå sämre, det händer så sjukt mkt i mitt liv, orkar inte ta upp dom mest privata.
ska packa och sova.
godnatt ♥♥♥

bilderna säger mer än tusen ord:)





Blowing Me Kissies

heey dagen varit chill..
vaknade vid elva tiden, gjorde mig ordning pappa kom, handlade mat, åt mat, tv, data nu har jag hållt på med en header, ganska nöjd:).

imon drar man sig bort från vetlanda, gött som fan!, jönköping!!
hörde att brossan och syrran kommer nästa helg!!:D awesome!!♥♥


puss♥

som jag hade dig förut♥

Kan åter igen somna med ett leende på läpparna.♥

dagen ha varit awesome på många sätt. bara att leva vidare:). imon stannar jag hemma vila ut mig:).
söndag blir det jönköping med pappa, han skulle fixa något först och sen drar vi till A6 :)♥

ville bara säga jag saknar min hela familj, saknar syrran och brodern så hemskt mkt. jag älskar er, ni är mitt liv!♥




haha hade ingen bättre bild på brossan men det får duga :)♥

something to think about.













its hard to forget someone who gave you so much to remember.



Längesen♥

sitter i skolan, har svenska lektion, och mitt liv är åt helvetet kan det bli sämre?... OHJAA!

Idag är det streetdance, ellen hänger med hem, sen sover lise hos mig,bra att inte behöva sova ensam ikväll.
kunde inte somna natten till idag. tårarna kom ner och kudden blev blöt.

hejdå

Musik

*musiken som spelas hemma hos mig.*

Längesen-petter
Hjärtats ensama slag- petter
Why- secondhand Serenade
Fix You- Secondhand Serenade
Like We used to do- A rocket to the moon
So far away-Staind
all star- (from shrek)
Carrera- karl wolf
How to save a life-The fray

Te amo- Rihanna
I´d rather be whit you- joshua radin
Hold on-lazee feat. neverstore
Whatever You Like- Anya Marina


Förlåt♥

why

hey

sitter och lyssnar på musik. allt är ju fint här, säger vi.
allt suger i mitt liv just nu, provet gick väl åt helvetet, inte kunnat plugga eller nåt haft något annat i huvudet jämt. en sak som inte lär försvinna. vet inte hur jag ska göra nu förtiden.


F**cking perfect

heey

dagen spenderades med lise♥ haha.. lite kul trotts allt men jobbigt och bli ensam framåt kvällen igen.
imon blir det ellen, ska även gå och testa glasögon. hehe..
torsdag är det streetdance längtat till den dagen så jävla länge, för två orsaker..
ska nog lägga mig nu. prov imon. godnatt♥

glitter in the air ♥





helt jävla förälskad i den här.♥




♥♥♥♥♥

Save tonight

ny header. fixad av ellen haha blev lite fail med storleken men ja sånt händer :P.
♥♥

One Day Too Late

Glöm allt skrivet och börja om.

sanningen bakom allt.

När du fanns fanns det inget finare än du.
Men när du försvann och jag börja tänka
att sanningen är att det finns inget finare än månen..

Baby!








♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Du E La Go



♥♥

trasig

hey hey

fredag, gött som fan och mätt som fan haha. albin åkte för någon timma sen eller nåt:P:(♥
lyssnar på musik, dricker cola, msn, sms haha :P

imon blir det km med majd,elin s, albin och kanske några mer, får se:). haha

♥♥B)

Hold on♥


Kommer ni ihåg?. en underba bild. en av dom bästa jag har♥

The Heart Of Life

Hey.

sorry för jag inte bloggat men inte orkat.
sitter just nu en tisdag, värlsdens segaste dag ni fattar inte. prov idag.
SO vettifan hur det gick men hoppas på det bästa.
Igår var man inte i skolan. mådde seriöst inte bra, så fick stanna hemma.
min bror åker hem imon, saknat han så enormt mkt, går inte att förklara
eller ja är ju inte borta från han mer än vad jag brukar va
men att veta att han sitter på andra sidan jorden och inte kunna ringa.

imon onsdag. en dag som går snabbt. får hoppas på det bästa åter igen.

over my head

Hey hey

fredag fredag. gött! men känner att jag börjar må dåligt, vet inte vad det är eller jo förkyldning feber me-.-.
får se hur jag gör imon, beror på hur jag mår. men annars ska jag gå och borsta tänder, ta bort sminket och gå och lägga mig.


foto: av mig.

godnatt♥

ett jävligt onödigt inlägg

Hey hey.

inget att berätta.. puss

SKOLA

hey hey,  det var så gött men lov.


sista dagen spenderades med lise. vi skulle ta kort men vi är bäst på att inte göra nått när vi säger att vi ska.
vi stack till willys köpte godis, sen data. på morgonen skulle hon klippa sig sen stack vi till expert och köpte en ny mobil;)<3 haha^^

sen skola idag. Segt men saknat det faktiskt, glada,roliga,mysiga,söta människor:) hahahaha..
Ska hem, laga mat sen vet jag inte typ sova? haha lust och ta kort faktiskt-.. får se hörs sen.

xoxo

"att människor förändras på bara ett ögonblick, tycker jag är sorgset."

Känslorna man gav.

Hey hey

trött som fan!! vaknade vid nio, åkte iväg, kom fram  två tiden. gjorde massa saker sen åkte vi kom hem halv nio, köpte pizza och nu data. hittar massa bra låtar på youtube, så fina!♥
haha

imon ska jag va med albin♥ sen på kvällen ska lise och jag sova tror jag haha eller joo klart men sova över hahaha.♥

jaja sommaren är långt borta men jag vill ha sommar nu!!:@
ska se på film:) xoxo

Bilder från 8 Januari 2011




kärlek finns runt oss hela tiden,( fotograf:jag fiskpinne: EWS hahaha)
♥♥♥

3-4h räcker det?

Hey hey

inte orkat blogga, har haft fult upp två dagar nu. och inte hemma imon heller. Ska åka till lidköping och lämna av syrran. sen är man alltid ensam hemma tills 6. lite gött men ensamt också. men vänner finns♥
igår fick man inte så mkt sömn.


Kom hem från lise, sen på kvällen ringde jag albin, oki pratade inte med albin, emil k, nobbe och alla ville prata hahaha skönt folk, vi pratade till halv sex på morgonen sen tvingade dom mig att sova:(, men dom väckte mig efter en halv timma en kvart, så bara 3-4 timmar sömn, och nu är kl 00:00. Messar, och chattar. ska väl snart sova-.-.

sen stack ellen och jag till alla grabbarna. bilder kommer på nästa inlägg.

xoxo

Right Now


Jag saknar sommaren, jag saknar regn, jag saknar varme, jag saknar många, jag saknar gammla tider, jag saknar allt jag saknar.♥

Someday We'll Know



trevligt va?? haha nee men det var det som hände efter att trillat:P fina sommar ben-.-

snygga vaaa??;)

I'm Stuck ♥


















gaaaaah!!♥


Smile

You make me smile like the sun
Fall out of bed, sing like bird
Dizzy in my head spin, like a record
Crazy on a Sunday night
You make me dance like a fool
Forget how to breathe
Shine like gold buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild
Ohh you make me smile

nyårs bilder


innan jag trillade haha

aj


lyckat ahha ville bara vissa den

hahahaha kl 02:30 då börjar man undra lite haha

mummmmmms

tusen fingrar?? haha ♥
orkar inte lägga upp fler:P

xoxo♥

2/1-2011

det känns så konstig att säga 2011.:P.

vaknade vid ett tiden var bara tvungen att sova så länge, jag mådde ju inte så jätte bra igår. idag är det bättre.
Snackade i telefon med albin innan jag somnade. mysigt♥
Idag blir det vara hemma och ta kort och så, imon ska diego kastreras, så ska fråga pappa om han kan köra förbi albin och släppa av mig:P haha♥.

bilder från nyår kommer sen. jag bara ångrar att det inte finns en bild från när jag trillade hahaha det såg så sjukt ut och lise garvar av att jag bara sa ett litet ängsligt aj hahaha men vafan ska jag gråta? när det går andra människor förbi? haha

bilder kommer sen.
xoxo♥

Big wave

Hey hey

har aldrig vart så trött som nu. och jag mår illa vet inte vad det är, en sak vet jag det är inte magsjuka.
Hade de bäst igår haha, nyår började med att trilla, oki jag fick hjärnskakning jag lovar och ett ben sticker ut på knät haha det var det ända jag och lise pratade om till willys och tillbaka hahaha.

senare kom albin, vi käkade mat, lyssnade på musik, och skrattade. senare gick vi ut och gick, och flög.  blåste som tusan haha. bilder kommer senare, pallar inte just nu. vi skålade med alla haha. jaja skit samma nu är det iallfall 2011 och aldrig mer 2010.

godnatt.

RSS 2.0