:)

hej:)
vaknade med ett leende och önskningar idag:) haha.
hade en sjuk dröm hahah asså ingen skulle förstå den jag lovar!! hahah
sitter hos pappa skulle lämna några papper, sen ska jag äta ute med mamma och köpa lite små viktiga saker:)
vi hörs ikväll innan jag åker till lidköping:)
CARPE DIEM/ Caro.

Friends is all i want :) ♥

hahaha att det är midsommar imon? vad tänkte jag med?? hahahaha dör :')
trött, osminkad, ny borstade tänder och ovanligt glad liten caro :) haha som bara ville säga godnatt och njut av era liv:) ♥♥
CARPE DIEM/ Caro.

Hey idiot, I love you.

jag är uppe? haha sjukt.
var tvungen, ska snart åka till eksjö för att fixa pass. :).
åhh vill bara åka nu!!!
imon är det midsommar sen på fredag åker jag till lidköping, och hoppas på fint väder där:( haha
vi hörs senare.
CARPE DIEM/ Caro.

" You might have got the best of me. But you will never get the rest of me"

hey hey

sommarlovet har varit sjukt bra, fast haft sina dåliga sidor men allt leder till något bättre som det sägs, hoppas det stämmer :)

idag har man varit hos farfar och farmor som sagt. sen fick jag sån lust att letade reda på ellen och frågade om vi kunde sova, senare stack vi till Colle och hade mysigt med Teah,Nilla,Krille,David,Elias,Albin Ihd haha kollade på en ganska sjuk film.

kom hem för en timma sen eller något, ligger och pratar med musik och internet:)

imon blir det väl en lugn dag:).

får se hur vi gör:)



CARPE DIEM/ Caro.

Så mycket du kan säga och göra men jag blir inte sårad :)

tjena tjena:)
trött på regn nu om jag ska vara ärlig.
åkte till farmor och farfar och snacka om att jag börjar as garva åt helt fel saker.
först en växt som vi trodde det var något annat, sen skrev jag fel på sms och började garva åt det. asså aa. hahaha
skulle till ellen nu men hon kände sig inte riktig bra, och inte jag heller huvudet smäller snart:P.. ♥
i veckan måste jag till eksjö och göra om mitt pass åker ju snart eller vad man ska säga:D haha ♥♥
fredag blir det lidköping till brossan och för att komma bort. :).
ska lägga mig ner i soffan och titta på film nu:).
Bild: av mig


CARPE DIEM/ Caro.

"I will not ;)"

åter tillbaka, glad som vanligt, ganska ovanligt. men tat dagen för att tänka igenom.

alla bilder och alla inlägg förbli kvar. men börjar om och det är sommarlov mycket händer nu förfan:).

vill inte ni ska gå runt och tänka konstig ofta dom pratar, ofta dom kramar och håller på så. jag älskar han och bryr mig om han oavsätt. han är det bästa som hänt mig och nio underbara månader.
han tar hand om mig och jag tar han om honom, min bästis kan man kalla det.:) vi umgås, pratar, och skrattar det viktigaste. ville bara ta upp det med er. inget tissel och tassel.

annars blir det en bra sommarlov, jag känner på mig det, mkt glass,vänner sen åker jag till london:) min kusin gifter sig:) sen en vecka ta hand om lises hundar, sen tälta med vänner:) bada med vänner, mycket musik, jobba några dagar:). allt kommer bli super:)♥

nu ska jag till hemmakväll och hyra film:) ha det bra. puss på er:)♥


tänker hellre på ljusa drömmar än madrömmar.

allt är borta. åter igen.

orkar inte blogga just nu. inte orka byta design, inget ork. kommer tillbaka någon gång..

förlåt.

summer






we♥it.

jag är bara bättre än dig.

hey hey

mår inte riktigt bra, ska lägga mig och kolla på film eller läsa.
är jätte hungrig så ska ta och äta:)

på onsdag blir det stan med mamma sen blir det säkert min lilla överraskning men håret:) haha önskar önskar att det bara blir bra!!! vill så hemskt gärna:D:D:D

annars blir det pinsamt om det inte bli bra:S

men det får vi se:)

puss puss ♥♥

My life is perfect with you.

lördag idag, sova. vaknade vid två ahha duschade och kollar på tv och film nu.
ska inte gå ut för det är inte fint väder.
imon ska jag träffa min pojk:)♥ älskar dig så sjukt.
hörs ikväll boys and girls. !♥:)

jag tjock? så klart.

nu har jag lagt upp alla bilder. som ni ser ahha dum är jag.

nu ska jag lägga mig och kolla på filmen RIO började igår men somnade haha :P ska även vänta på ett sött godnatt av pojk, så slipper vakna av den senare:)♥ så klart så fick man en nyss haha..

ne imon blir det sova, har så sjukt ont i nacken vet inte vad jag gjort igenkligen. ta kort ska jag också göra. har en sån lust.

ni får sova så gott. puss på er alla fina vänner :) ♥♥

"Today is the first day of the rest of your life"


denna bilden är tagen 2008 och betyder så grymt mkt, om lilla lise. haha vänskap är det underbaraste, galnaste och bara helt grymt underbar.
Lise och jag är som vi är helt enkelt. vi bryr oss inte om vad folk tycker om oss vi kör bara över det och går vidare. skiter i det dåliga förflutna tiden och tänker vidare.
vi har gjort några av det mest galnaste saker tsm och själva. saker vi inte får gör vi ändå inget hindrar oss längre.
Älskar dig och älskar vårt underbaraste vänskap :)♥♥


en underbar dag, kommer knappt ihåg vad som hände haha men men. din och din emils kärlek är underbart att se. Kommer ihåg när ni träffades. var ju inte meningen att det skulle bli ni två men det sket vi i, det klickade mellan er direkt och jag såg det hur enkelt som helst och jag lät er ta varandra. något som jag inte ångrar, för både du och jag blev lyckliga till slut. ni bara är så sjukt underbara söta tsm, puss på er kärlek:)♥




två bilder som hör ihop,  den 27/8-2010. haha en kväll med underbara vänner. kvällen vi blev tsm då vi kollade på Avatar. fast vi säger ju inte kollade inte för vi kollade inte, vi gjorde annat mysigt. :) hihi
gud vad vi skrattade den kvällen, tog massa kort och bara njöt av livet. allt var perfekt!.


Första pussbilden tagen av ellen♥. haha ny kära, lyckliga, och bara ny kära ahha tiden då man viste inte direkt vad man skulle göra, vad den ena ville och allt annat.
så grymt underbart vackert att gå tillbaka och tänka den tiden.  n


haha din lilla skit, kände mig iaktagen en dag kollade runt och såg att du satt så och kollade på mig med dina stora gröna ögon och jag dog av garv haha vi har verkligen skrattat eller jag har skrattat åt dig sen vet jag inte om du har skrattat åt mig haha. så grymt söt,tjock och underbar haha ♥♥ älskar dig din lille skit.


vi har skrattat hur många gånger som helst och fortsätter att skratta, inte gått någon dag vi varit utan att skratta.
vi kan va hur tröga som helst till hur smarta som helst.
vi båda hjälps åt. :) haha grymt många underbara minen med dig:) älskar dig♥♥







vänner, det vet ni, underbara helt enkelt:)♥♥

lägger upp fler bilder en annan gång:)

Get ready

ÄLSKAR ATT BARA KOLLA IGENOM MINA BILDER ÄVEN OM JAG SETT DOM TUSEN GÅNGER OCH OM DET ÄR TUSEN BILDER. MEN DET VÄCKER SÅ GRYMT MÅNGA UNDERBARA MINEN!!

en underbar känsla är det. (råkade bli caps lock men orkar inte ändra)

man bara vill lägga upp tusen bilder och beskriva varenda mening man har om dom. kanske lägger upp några stycken och dela med mig om det underbaraste man har.

det tycker jag blir kvällens utmaning haha :)

Go for it! ♥

Öland.






Bilder: av mig

The fight for you is all I've ever known

tråkigt väder, men skönt med lite regn och slapp dag.
EMÅ-dagarna nu onsdag torsdag. var i skogen hela dagen slutade vid ett och cyklade till albin :)♥

inte så mkt gjort annars, bara slappa dagar framför oss nu.
helgen blir nog lugn också.

sitter och lyssnar på musik slappar i rummet och ska kolla lite på bilder, redigera och sedan blir det film.

bilder kommer sen :) puss puss ♥

00:12




A day to remember.

behövde en förändring här i världen!! haha

suttit med den hur länge som helst och vet själv inte vad jag tycker:P haha

idag har man varit hos albin hela dagen och vi suttit inne hela dagen, så sjukt tröga.

imon åker jag till öland, albin skulle hängt med men nee det kunde inte fjanten -.-...  så åker dit sj men familjen.

tar med mig kameran och fotar hela dagen!! sola och bada också :D great.

ska ta och lyssna på lugn musik och tänka på hur underbar dagen har varit idag:)♥

nästa inlägg blir med bilder:) puss♥

18 grader

hej har inte orkat blogga, inte suttit vid datan det har ju vart så underbart väder så sitter helldre ute:).
idag är vi lediga och börjar åter igen på tisdag:).
ska kanske ut och bada med massa vänner idag, får se hur det blir med det. känner mig ganska dålig, förkyld helt enkelt:/.
men det får vi se.
puss puss♥♥

RSS 2.0