Home!

Hillu!

Nu är jag hemma, sorry att jag inte bloggat men jag har inte orkat och inte suttit vid datan så mkt!  Helgen har vart mkt rolig haha, I fredags var vi små grisar käkade pizza, godis och drak cola haha, lördagen blev allt tvärt om, vi lagade mat och var ute och gick i typ 2 timmar och tog kort:P

Och så söndag, vaknade både lördag och söndag av att lises mamma ringde hhaha, vaknade och satte oss och åt frukost,städa och packa sagas grejor och sov med oss hela helgen ahaha... Pappa kom och vi åkte till elin sen resten av tiden var vi hos henne, åkte pulka och massa annat kuligt måste göras om:P

Imon skola och fredag disco, kuligt:D
Ska duscha nu hejdå<33

Tränar

Hillu!

Nu sitter lise och jag ensama hos henne, ska sova här ensamma hela helgen gött! Haha har suttit och kollat på skräckfilm och vanlig film:) och nu tränar vi haha... Och imon ska vi gå en lång promenad med våra systemer och ta massa bilder haha. Ska forsätta träna nu vi hörs puss<33


Kiwi, svarta jeans

Hillu! Sitter här och lyssnar på musik och käkar Kiwi haha, har det så slappt inga LÄXOR!! Underbart haha:D Har vart på stan mest hela dan, letade efter ett par svart jeans och hittade på rea ginatricot.. Kunde inte lägga in bilder eller skriva ett inlägg i söndags, interneten var slö.. Ne ska ta lite kort nu, men vi hörs nog haha,.. puss<33

Fotat, dusch

Hillu!

Dagen blev att fota så har fotat massa bilder nu! Pappa och jag gick en promenad då:P och så har jag suttit framför datan hela eftermiddag men lite skönt och bara vila ut på en söndag.. Ska ta en dusch nu men bilder kommer efter duschen. puss<3

Jimmy Eat World

ÅÅ sitter och lyssnar på Jimmy Eat World dom är grymt bra<33 Söndag idag då, imon skola:/ aja veckan kommer gå fort iallafall. Lise sov inte här hon mådde inte bra så det blir på fredag hela helgen tillsammans<33
Idag blir det väl inte så mkt gjort, mamma åker till stockholm vid ett så det blir bara pappa och jag idag, jag kanske går ut och fotar lite senare:) får se hur det blir.. Ne ska forsätta lyssna nu:) hejsvejs<3

proud!

Gud, nu har jag städat sen jag skrev den sista inlägget hahah, mitt rum var hemsk men nu ser den snyggt ut ahah+ serenas bur är också städad(Y) ahha nu är jag stolt och trött. Ska snart göra mig ordning tänkte bara skriva ett inlägg lite fort. Väntar bara på att lise ska ringa då. dags att göra sig ordning då<3

God morgon!

Hillu!

Jag är pigg som fan, men ändå vaknade jag kl 8, vaknade av ett sms från en speciel person<33 Dagen kommer va med lise och jag ska be henne tänka på annat hon mår inte så bra jusst nu men det kommer gå bra jag lovar<33
Hon skulle ringa när hon var klar. Ganska konstigt la mig ledsen på att inte det skulle bli .. och jag och men på morgonen kom det en chans yes så nu är jag hur glad som helst:D det är inte meningen att ni ska fatta den meningen hahah :D
Ikväll kommer det ett litet inlägg så kika in då:) men hela dagen är jag upptagen, bilder och sånt kommer ikväll med, ha det gött:D<33

Fredag wihi!

Ja det är fredag skönt!:) Idag skolan har vart helt okej övade på en pjäs som vi ska visa upp för fyrorna och vi går i sjuan haha så så där rök engelska lektion skönt:D Ja det är fredag och tat det lungt för imon blir det en galen dag med Lise<3 fan inte setts på länge haha.. Gick ner till stan köpte kladdkaka,läsk och hö! fick gå själv blev visst ovänn med syrran men så brukar det gå ahha :) Har kollat på twilight för 10 gången jag vet galet men otrolig bra:O kan allt dom säger i börja utantill haha. Hann inte kolla om halsbandet var där men säkert inte, får åka till stockholm med mamma nån gång se om den finns där det gör det säkert, ska visa halsbandet jag köpte där as snygg och för såna som gillar systemer ahha :) ja det finns nog inte så mkt att säga tror jag haha:) får säga god natt till er som ska sova:)<3


den var det jag hittade på JC som är grymt snygg med:) 49 kr


en liten söt plutt på bilden:D<3

Snabbt som fan gick det haha !

Nu har jag suttit hela eftermiddagen med Kemi läxan som vi har tills imon:/ Haha hela eftermiddagen hahah ne inte sant, kom hem vid 16:30 slutar 15:30 haha.. Vi hade ju skridskor det var inte kul men stolt trillade inte haha, men efter det gick vi till Tjuskulle en isbanna där och fan vad snabbt det gick!!! så snacka om ont i rumpan nu haha sen blev det lite fjant med Julia, Ellen, Elin och Majd haha och några andra haha....
Så ne det har inte blivit mkt pluggande men sitter med det nu och hoppas att jag lär in mig dom haha :)

Imon är det fredag gött! Ska ner till stan med syrran och mamma ska kolla efter en linne jag tyckte va snyggt så får se om jag köper den sen blir det ju kanin hö.


Hittade också snygga halsbandet på JC för 89kr får se om den finns:)

Ne hörs imon ska plugga vidare puss!<3

Skridskor

Hillu!

Dagen vanlig och skolan med fast en extra kul grej hände:D haha. Kom hem gjorde mina läxor och
sen blev det foto time:) Skulle hjälpa syrran och ta kort med, men annars var dagen lugn.. Imon blir det skridskor, buu hjälmen är för liten så har ingen, hoppas jag slipper haha men det tror jag inte:/
Ne snart får jag ta och säga god natt haha sömntutta men jag älskar att sova haha + inte sovit Så bra på sistonde så jag ser förjävlig haha.... Måste kila, hejdå<3


Bjuder på bilden:)<3

Foto,mode och mkt mer..

Hillu!

Bloggen för alla som älskar att kolla på bilder,fotografera, mode och nästan allt annat. Här kommer jag att försöka blogga så fort jag kan, läxor finns........ Ja hoppas ni trivs...  Puss och hej!

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0