Torsdag = bäst;)

Tjalloj!

Torsdag idag om ni inte viste:P haha idag ahr dagen vart super! men varme och allt(Y).... Hade några raster och sånt... Sen händer det lite saker jag inte riktigt hänger med på men det är ändå kul;) Hade idrott sista lektionen... och seriöst aså SERIÖST! jag ahr nåt jäkligt fel med min knän:O och det är inte växtvärk det vet jag för det har jag haft och vet hur det skänns!... Ha ju växt på sistonde skit mkt men aa det är inte det som sagt!

Efter skolan stack jag till H&M syrran var där så aa.. Köpte glass:D saknar sommaren så jävla sjukt mkt! men sommar 2010 blir bäst så är det bara:D.. Imon ska jag ner till stan med majd först sen blir sdet modell till syrrans projekt arbete och jag fick vad med så det blir kanske lite bilder från den;)

En sak jag hatar att gå på stan!!! jag har hittat världens snyggaste jacka jag MÅSTE ha:O:O
ne nu måste jag gå och ``plugga´´ haha ska spela kort och se på tv(A) haha :P

Puss på er!!♥



...♥




you are so cute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0