Sommar?

Tjalloj:D!

Måndag idag och en ny skoldag och en ny vecka! Idag var dagen super! fick träffa ALLA underbara vänner:D<3
Dagen var även super med värme!:D Sommar snart på väg hit känner man:D Ja massa läxor fick även hänga med hem:/!! Efter skolan stack ellen och jag ner till stan! köpte tröjan jag skulle och velat ha as länge!:D
Vi stack hem till mig satt på balkongen och pluggade eller iallafall jag, Ellen satt med vår nya manus till youtube.... Kommer nog upp nån gång:P...
Bilder orkar inte jag lägga ut nu det får bli imon JAG LOVAR!.. ska kolla lite grejor nu!!!


 ** jag är inte som jag var innan, jag klara av att stå för mina ord och jag är inte ängslig längre!**


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0