Fredag den 13!

Tja!

Sorry kunde inte blogga när jag kom hem eller rättare sagt orkade;)
Fyfan vad kul det var igår!! 8 människor och jag träffasde i ekenäs och hade massa skoj:P haha måste göras om!
Idag vaknade vi som om vi var packade haha nee men serri helt döda här:P Lise fick iallafall en säng för sig själv ellen och jag fick dela en soffa haha somnade inte föräns tre kanske:P
nu har lise och jag drömt oss bort hela kvällen snackade även med mamma och pappa och tukiet nästa år! Lise och jag och våra mammor 2011 turkiet♥ får vi hoppas:D

Har drömt mig bort med massa snygga kläder,vill göra nått med mitt hår dreads kanske? haha snyggt som fan men jag får se färga det rött annars:P vi får allt se:)

Snart börjar skolan:D åttan fattar ni det:P? haha Ne men vet ni vad:D? Då fan får ni inte veta vad som händer haha!! nee men bara lise och jag vet:) då fan aså jag vill säga det men inte säkert att jag lovar det:(:P haha



ge mig haha ändå killstorlek men vet ni? det struntar jag i;) ahha !♥'





haha ♥ love too that;)



aså ne får jag fan sluta haha:P men haha svårt jag vet:)

Imon drar lise och jag till nella och hittar på kul:D♥ aja ska sova snart:) Puss♥

Kommentarer
Postat av: lise

Kommer bli grymt hahaha!! :D <3

everything!! :p

2010-08-14 @ 02:03:04
Postat av: majd :D

wtf, va , vad kmr hända i åttan ? :O elr haru redan berättat? ahaha :O <3

2010-08-14 @ 03:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0