älskade syster!♥

jaao vettifan vart jag ska börja..
men detta är till min syster..
Du kar funnits för mig och jag funnits för dig, vi har växt ihop tillsammans och bort tillsammans men nu försvinner du här ifrån och det är ända tre timmar bort.. jag kommer sakna dig grymt mkt kommer sakna dom dagarna då vi har nästan luggit på golvet och dött av skratt.. massa minnen har vi tillsammas som alltid kommer finnas i mitt hjärta.

som när vi var små och lekte att vi gick i skolan och du var läraren och fick tavlan på din tå och brossan och jag skrattade ihjäl oss medans du satt och grät.. när jag trillade varje ggn i skolan och  du hjälpte mig fast du igenkligen skämmdes jätte mkt för mig.. dom dagarna vi gick på stan här i vetlanda när det var snö och vi trillade på trottoaren.. dom dagarna då du har vart ledsen har jag suttit i mitt rum och gråttit för att jag tyckt synd om dig.. den dagen vi fick lämna iväg vårt älskade hund fanns vi för varandra.. den hemska månaden jag och pappa låg på sjukhuset satt du jämte mig och grät och var hos mig nästan hela dagarna då du körde mig runt i rullstolen och jag vi skrattade.. du har blivit äldre och skaffat pojkvänn då har vi inte umgåts lika mkt då bråkar vi för att jag äe ledsen för att vi inte mer umgås efter alla minen jag har kvar i mitt hjärta.. Men du ska veta att du är min syster och även min bästa vänn och jag kommer alltid att finnas för dig... ush jag börjar gråta:(♥

JAG ÄLSKAR DIG SYSTER!♥♥♥






alla bilderna är minnen vi båda har delat med oss.. säger det en gång till bara för att du är så underbar!
jag älskar dig♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0