trappor

Hej!
jag vet kl är snart två och jag borde sova nu.. men suttit och kollat på film men det var hemsk så kollade inte klart.. den hette The lovley Bones..
Trappor och gått hela dagen.. 56 trappor upp och ner några ggr, gick på stan en stund, gick en timma ute i skogen med brossan och alla:) snacka om jobbigt...
Sov tre timmar så i bilen var jag helt trög haha humörsväningar. först gäspade i tio min , sen började jag garva aså verkligen skratta skratta och sen helt plötsligt grät jag så jag satt och grät ahha och susan satt jämte mig och dog av garv hahaha,...
nu lyssnar jag på underbar musik,snackar med lite folk på msn och så:) och imon ska jag träffa Ellen:D<3 haha ska va uppe till fem imon med;) haha nee:P
aja ska nog sova nu:) godnatt:)<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0