Utkast: Aug. 5, 2010

tillbaka och jag mår bättre!:)♥

Igår och jag och Lise till hennes mormor i Eksjö för att sova där:P och idag vid ett åkte vi till Skännigemarknad och fyfan vad trötta och skratt humor vi hade i slutet. Köpte mig en keps där:D haha..
Aså åå ni skulle vart med när vi dog (hehe det var bara jag) haha...
Imon skulle jag vart med Ellen men det blev inte av, hon fick av mig hänga med en till Rix FM haha det är lugnt då kanske jag får sova eller va med lise:)

Bilder:

♥♥♥


♥♥ sötis♥♥


aja det får bli allt för idag:P vi får höras imon:) god natt:)♥♥

Kommentarer
Postat av: lise

Det var kuul!! :D

älskar dig! <3 <3

2010-08-05 @ 10:36:16
Postat av: jag?

älskar dig med

2010-08-06 @ 02:25:18
URL: http://bajsgatan5.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0