Can you tell

Hey Hey

fyfan vilken härlig dag det var igår. Stan vet ni redan om. stack hem gjorde inte ett piss, eller duschade, slog in presenter. och igår var även albin och köpte julklappar till mig! jag vill veta vad det är!! haha
sen åt familjen öppnade julklapparna från mamma bara. ligger fortfarande kvar julklappar haha.
fick, en häftig nesecär, skit bra mascara och ett skrivet kort med 1000kr i;):D haha

Senare på kvällen gick jag ut för att träffa albin, hahaha fyfan vad vi garva helt jävla sick! pratade, sprang runt, lekte pingviner, och kastade oss i snön haha okej inte allt men det mesta hahaha♥ älskar dig♥

Sen kl 00:00 var det dags för bilen:P åkte till jönköping bussen åkte kvart i två. samma buss kom min bror i från göteborg, så fick säga hejdå och lycka till han också:)♥ kommer sakna er så sjukt mkt!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0