gammla tider:)♥


mormors valpar♥

jag och min gudmor♥

jag och syrran någonstans haha♥

haha snöööö♥

Geo, mamma och Susan:) haha♥♥

Min kusin utklädd till hund?? nee jag tror inte det hahahaha♥♥

hela släkten?? haha för mig att den killen där att vi var tsm om jag inte minns fel, vi kände inte varandra men det funkade visst också hahaha vad gammla tider var goda, men nya tider är bäst♥

det jag älskade då verkar jag visst älska nu också... sova!!!♥♥ jävla dalmatin jag tog med mig överallt hahaha dör:')

haha min bror med valparna haha så söta alla!!♥♥

haha jag har dom skönaste syskonen älskar er♥♥

haha duktig fotograf då duktig fotograf för alltid hahaha♥

finns tusen bilder kvar att visa, men ska snart gå till sängs men ska snart ringa albin♥♥
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0