Jag bara önskar att...

Jag orkar inte mer. orkar inte leka eller spela någon som jag inte är.
Ni har säkert tänk illa om mig men va fan alla kan inte älska någon, nån där ute hatar säkert mig. men spelar roll jag är den som jag är och det går inte ändra på, gillar ni inte mig är det eran ensak inte mitt fel. alla mina inlägg ska jag skita i och bara va som jag är från och med nu.

jag är inte den som vill gå runt och skryta om skit. jag är den som älskar mina vänner o avsätt om man är ovänner. ni betyder allt för mig, utan er skulle jag inte direkt va den som jag är nu. jag är inte den som vill gå runt och snacka skit om folk för det är bara onödigt som fan. ni människor som gör det eller nått bara sluta det slutar bara dåligt för dig eller den andra. ta den tiden att spendera med den personen och tänk att vem skulle jag va utan den? eller tänka fan vad den är skön jag älskar dig.

jag försöker inte bara säga det här och försöker vara cool jag säger bara det jag tycker. och ni får tycka vad ni vill om det här. ert liv ert öde.

jag är den personen och älskar mitt liv, mina vänner,min familj, saker uppstår. antingen glömmer man det och går vidare. eller bara ta tag i saken och gör allt bättre. jag är inte perfekt jag är inte underbar jag är inte allt. jag har mina sidor men det har alla. jag säger förlåt för allt jag gjort, och hoppas att aa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0