Please Don't Let Me Go

ajabaja syster! farligt att lämna en hel kladdkaka i kylskåpet specielt när du inte är hemma hahah(6)
oki kalla mig inte fet, för jag kan inte bli tjock fråga mina vänner, jag äter som en häst men går aldrig upp haha.

Diego skit ungen sitter och mjaaouar runt hela jävla huset och håller aldrig käft!
troligen två som får åka till sjukhuset snart. både pappa och jag. han har hur ont som helst i ryggen:( och jag ryggen och hjärtat. nått fel på mig seriöst. börjar bli rädd att det är nått allvarligt:S. är jätte orolig.
det är sjukt hur ont det gör. men vi får se hur det blir med saken.

oki idag har det vart världens galnaste dag. haha albin och jag på damp humör som fan. snobben (hans hund) började bita mig på fötterna helt galen och då sa albin: det förklarar vfr jag har hål på strumperna och jag börjar as garva för jag tyckte han sa det förklara vfr jag var tvungen att avliva hästen ahahha och jag ba whaat? hahaha

slog mig i cp knölen på min skadade arm fyfan vad ont det gjorde!! hahaha ojoj mkt händer. ögonen rinner eller runnit hela dagen.. nån som vet? kanske förkyldning:D yeah great-.-

fan vad långa inlägg nu för tiden:P hehe

ska typ sova eller gå och dö, vi får se,. ni märker imon vad jag gjort:) godnatt eller hejdå♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0