100218!

Hillu!

Sitter hos Lise, hon tittar på The hills och jag sitter vid datan:) Har vart på stan mest hela dan letade efter CD till en grej och köpte en sak igentligen inte jag skulle köpa men kunde inte motstå!!! Ett par grymt söta höklackar som kommer på bild senare ikväll:) Aja vet inte vad vi ska göra sen får se! Mamma tror jag kommer hem imon så imon MÅSTE jag städa hela dan orkar inte men måste jag kanske får en slant som ska gå direkt till banken så inte jag köper nåt nytt haha måste spara!!!!!!! hahaha men va fan jag måste till Florida! har sagt till mamma att hon ska spara så vi åker till florida jag dör om jag inte åker dit! sen ska vi ju till New York me:D:D:D skit glad :D!! haha nee bloggar mer ikväll tror jag om jag orkar:P


Ellen, Lise och jag !♥

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Det var en bra dag <3 8)

2010-02-18 @ 18:58:55
URL: http://lottelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0