Cupcakes

Hillu!

Idag har dagen varit så himla skönt, att bara vara för sig själv och bara tänka vad man ville göra med sitt liv och sånt.. Har ägnat mig åt att baka och tat massa coola kort idag:D dom kommer! JAJA nu har jag suttit och ätit massa muffins och kollat på OTH<33 och OC<33 bästa series + vampire diaries haha.... Ne nu ska jag kolla runt på lite bloggar brukar alltid göra det innan men msn funkade inte innan så jag bloggade först.... inget intressant jag skrev idag ahah



P.S.  Nu har jag bestämt mig jag ska sattsa och tänka tills min hjärna exploderar för jag ska göra allt som krävs tills jag vet om det kan bli nåt eller ej!
.. för jag orkar inte en månad till utan dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

MIHI , jag har tagit ett stort steg i mitt liv och satte mig inte vid datorn föräns 18 ! dock var jag inne på msn men inte vid datorn duvet :p

btw, gör du ngt på lördag ? :D<33

2010-02-16 @ 19:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0