Läskigt........ Glad!

Hillu!

Sitter fortfarande uppe, och ingen är innr på msn:/ tråkigt och jag är inte ens trött bara att min rygg håller på och dö och mitt huvud väger 100 ton! Åhöra kväll ganska kul faktiskt haha massa skratt och massa dricka ur min mun ahha kan misstolkas!, och vi är lediga imon:D och har faktikst bestämt mig att imon ska jag fota mest hela dan och lära mig nya grejor och kort kommer säkert imon kväll.

Nu är det sportlov och mkt roligt ska hända.. Ska va med massa kompisar och en speciel dag kanske blir av som jag och en kompis bestämde fan va kul det skulle bli!!!:D men det svåra måste vi passera först:/ men det ordnar sig bara man vill! Aså jag är grymt glad allt har hänt på en kväll! och min horoskop faktiskt stämmer:

Du går in i en period då nya möjligheter präglar arbetssituationen.

Du gör klokt i att ta efter en erfaren guide eller mentor.

Relationen till kollegorna förbättras.( Sant aså relation...)!!!! Läskigt!!!

Ne jag får väl försöka sova:D Natti!

 

Orm:P


Kommentarer
Postat av: Liselotte

Hoho. Jag måste få veta! <3 8D

2010-02-12 @ 01:35:12
URL: http://lottelise.blogg.se/
Postat av: maaaajd

'' kanske blir av som jag och en kompis bestämde fan va kul det skulle bli!!!:D ''



jag vet va ?!?! :DDD <33

2010-02-12 @ 13:41:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0