R.I.P till en av dom underbaraste hund!♥

Hillu!

Idag var det skola! Upp tidigt göra sig ordning och käka frukost! Sen fick jag höra nåt hemskt som jag inte fick in i huvudet på hela dagen men nu sitter jag här och gråter! Nu har jag förståt det.:(♥

Okej nu är jag jävlig trött på snön och kylan! Nu får det var nog typ 1 m här utanför och så snöade det mer när skolan slutade!:@ Imon är det ingen idrott.... lite tråkigt men kanske får se på film om det snöar! Så snälla låt det snöa lite just då men sen kan det bli värmt så det smälter hahaha längtar fan så jävla mkt till sommaren så det inte klokt! åå! Tänk er kunna va ute utan att frysa och slippa ha tretusen jackor på er, bära ett par snygga shorts med ett linne och en glass eller slush ice i ena handen och coola solglasögon eller sitta på gräset vid sjön och sola sig och sen ta en dopp haha erkänn att ni blir sugna?? haha:)


R.I.P♥♥♥♥♥


Jag och syrran i somras! haha bjuder på bilden ingen av oss var berred;) haha!
Hejdå♥ ska sova mina ögon stängs om typ en min!♥


Kommentarer
Postat av: Liselotte

SV: Awwh tack älskling! <333



Han var den finaste hunden och och kommer alltid att vara det. Vi älskar dig med. <3333

2010-02-23 @ 20:42:21
URL: http://lottelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0