12h

Sorry har inte kunnat blogga, för bloggen inte funkat och vart så jävla seg:/ Men nu gör jag en ny försök och hoppas det funkar!

Igår var jag med Ellen och vi skulle fota haha men det blev inget taget:P HAHA vi satt mest framför tv och skrattade ihjäl oss av AFV ahah bäst var det:P Idag gick jag hem tidigare mitt huvud var 99% att den skulle spricka haha men nu mår jag bättre.. Imon blir det 12h i skolan men vi bli lediga på fredag sen är det SPORTLOV<33 och då ska jag om massa hitta på nåt kuligt:D<3
Kan faktiskt spela lite på gitarr nu:D haha STOLT! :P och vet hur  man läser av med:P

Måste plugga typ 100 läxor tills imon:P


Ny kamera!

Pappas gamla men ändå snygg:D<3

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Kameran är så sjukt cool! 8) <3

2010-02-10 @ 19:57:45
URL: http://lottelise.blogg.se/
Postat av: maaajd aka kung

HAHA damn vilken skillnad de va mellan kamerorna ( aså själva bilden oså ) men din farsas gamla var skitcool :D som lise sa XD <3

2010-02-10 @ 22:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0