Dagens bilder ( inte tagna idag)

Hillu!

Sorry att inte kunnat blogga men nu är det fredag och helg:D så himla skönt! Vet inte vad jag ska hitta på, snön smälter yes snart vår och sen sommar:D♥ Just nu sitter jag med min söta kanin:P och en ny vaken katt jämte mig:P
Okej inte längre hon smet och jag slängde ut saga haha:P Har tat lite kort idag och somnade framför tv en stund efter One tree Hill:) Ja annars inte mkt! Provet gick faktiskt mkt bra, och hittade massa gammla prov man gjort typ i tvåan haha jag hade faktiskt bra resultat:P haha:P Ne nu har alla roliga på msn stukkit och jag har tråkigt! och är INTE trött! ÅÅ vad ska jag hitta på kan ladda upp lite bilder!


Hos Farmor och Farfar:)

Måndags morgon

Lilla saga♥

Nu blir säkert Majd glad?:D

Godnight, ♥

Kommentarer
Postat av: Liselotte

SV: I know. GaGa style #1 8D <33



Och Saga är så söt!

2010-02-27 @ 12:17:53
URL: http://lottelise.blogg.se/
Postat av: maaaaajd

OH GODIS (LLLLLLLL)

men jag blev mest glad för min älskling saga r med (L)

vi är bv (L) lr hur saga ?!?!?

HAHA , fett nice bilder iaf :D<3<3

2010-02-27 @ 17:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0