Skridskor

Hillu!

Dagen vanlig och skolan med fast en extra kul grej hände:D haha. Kom hem gjorde mina läxor och
sen blev det foto time:) Skulle hjälpa syrran och ta kort med, men annars var dagen lugn.. Imon blir det skridskor, buu hjälmen är för liten så har ingen, hoppas jag slipper haha men det tror jag inte:/
Ne snart får jag ta och säga god natt haha sömntutta men jag älskar att sova haha + inte sovit Så bra på sistonde så jag ser förjävlig haha.... Måste kila, hejdå<3


Bjuder på bilden:)<3

Kommentarer
Postat av: Liselotte- foto/mode blogg :)

Haha vad var det roliga som hände? :D

jag bara tänkte eftersom det händer dig&mig ngt i skolan hela tiden. :p <3

2010-01-21 @ 14:19:19
URL: http://lottelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0