Snabbt som fan gick det haha !

Nu har jag suttit hela eftermiddagen med Kemi läxan som vi har tills imon:/ Haha hela eftermiddagen hahah ne inte sant, kom hem vid 16:30 slutar 15:30 haha.. Vi hade ju skridskor det var inte kul men stolt trillade inte haha, men efter det gick vi till Tjuskulle en isbanna där och fan vad snabbt det gick!!! så snacka om ont i rumpan nu haha sen blev det lite fjant med Julia, Ellen, Elin och Majd haha och några andra haha....
Så ne det har inte blivit mkt pluggande men sitter med det nu och hoppas att jag lär in mig dom haha :)

Imon är det fredag gött! Ska ner till stan med syrran och mamma ska kolla efter en linne jag tyckte va snyggt så får se om jag köper den sen blir det ju kanin hö.


Hittade också snygga halsbandet på JC för 89kr får se om den finns:)

Ne hörs imon ska plugga vidare puss!<3

Kommentarer
Postat av: Liselotte- foto/mode blogg :)

ÅÅÅÅH fyfan vad snygggt halsband :o <3

2010-01-21 @ 21:15:53
URL: http://lottelise.blogg.se/
Postat av: Anonym

AHHAHHA fyfan va kul de va på pulkabacken :DD

Halsbandet var skitsnyggt :O lr den med skon på, dn som e till vänster, träpinnnen, va äre de ? XD

<3

2010-01-22 @ 17:42:59
Postat av: maajjd ((:

MEN vafan mitt nanmn kmr altid me ju !!! nt bara här utan på alla bloggar :S aja de e majd iaf :_D

2010-01-22 @ 17:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0