Film! och KANSKE liseberg:D:D:D

Hej:D

Sitter och väntar på ellen:) vi ska kolla på film igen med Rasse och Abbe:)♥....

Igår: haha jag vet inte vad det var med haha ville bara dö igår... men ellen fanns och hjälpe mig♥♥ jag bestämde mig för att gå till karlsson med ellen men så stannade vi vid gif och satt där vi gräset kom en bil och tuttade två ggr haha lite kul:P medans vi satt där kom gif 96 killarna och skulle träna så vi satt där en stund och skrattade och helt plötsligt ringde telefonen haha men det var bara Abbe hehe:P...

Imon! haha gissa vad vi KANSKE ska göra:D:D:D:D.... Åka till LIseberg:D:D det blir, Jonas,Susan,Mamma,Brossan,hans tjej och kanske Ellen:D!! jag skrev kanske för det inte säkert än:P Lite kul för fattar ni vad ellen har vart tjatig om det!!! skojar bara haha jag har längtat som innihelvete också så:P haha...

ne bäst jag stänger av datorn innan ellen kommer för annars är vi här tre timmar till:P haha
hejdå<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0