Lossa här så räddar du liv....HAHAHAHA

HAHA.. fan vad sommar är härligt!! haar magmuskler av allt skratt man har fått:D haha specielt igår..
Var och badade med Ellen,Mikaela,Majd,Abbe,Filip,Jocke,Micke efter en stund kom David och Ludde till oss;) badade solade och bara skrattade! Specielt när vi hittade en sak som Ellen,David och jag hittade.. Till slut låg båda jag och Ellen på gräset och skrattade...

Vi åkte ner till stan umgicks där en stund sen gick jag hem för att packa skulle sova hos Ellen;) Vi satte upp tältet medans Abbe messade och skrev hur det gick för tyskland och spanien och så klart skulle spanien vinna och så gjorde dom det;D hahaha..

Lise har kommit hem till sverige nu:D ringde henne och hon sa allt hade gått jätte bra. Så hon kommer och hämta Ninus imon hon hade visst inte sovit så mkt typ 3h på 24.. hehe så hon får hämta honom imon och på söndag kommer lajka:D:D♥♥

Ne nu ska Ellen och jag sitta vid solen och steka lite;) vi hörs senare..:)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0