17/7-2010♥♥

Hej!!!

Fan Ellen du måste komma hem snart:(:(:( saknar dig:O♥♥ men vi ringer ju ganska ofta så:P haha
Majd och jag va uppe till 4 igår;) grymt ljust när vi gick och la oss..
Vaknade vid åtta av ett sms, men lyckades somna om sen ringde telefonen och jag ara nee palalr inte ta den det får ringa så ringde den as länge så då var det bara att gå upp och svara-.- och gissa vemdet var:@ haha
Min kusin från London haha hon skrek som inihelvete hahaha men aja hon pratade massa på spanska fattade mindre än hälften och råkade säga nåt på svenska nån en staka ggn(A) och hon tjatade om att vi skulle till london haha men sen la jag på och ringde upp Ellen:D...

Annars har inte gjort så mkt snackade nyss i telefon med Abbe;)♥ har suttit ute i typ 1,5 h och har suttit för att försöka få en ända bild på en blixt jag var så nära:@ haha

ne ska lyssna på musik och glo på grejor:) hejdå!♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0