Östanå!

Tjenis:D

underbart väder idag ska jag säga, vaknade av att jag fick ett sms av majd ahha men lyckade somna om;)
Idag var jag verkligen död när jag vaknade orkade verkligen inte öppna ögonen:P men har ju suttit och snacka till typ två varje kväll:P haha
Idag vaknade jag som sagt ahha, gick upp gjorde mig ordning, gick ut med shorts och ett linne för att jobba;)
jobbade ganska fort orkade inte idag man var tvungen.. ska avboka nästa helg eftersom jag inte kan:P
Messade julia och stack till henne cyklade ner till östanå och mötte upp, jocke,micke,abbe,filip,rasmus k och emil k ;) badade och massa:D sen var julia tvungen att gå hem så jag blev ensam tjej kvar men det gör mig inget haha

Njaa annars inte mkt hänt:P
Imon ska jag träffa Ellen vet inte vad vi ska hitta på;) snackade i telefon 27 min med henne nyss:P
Ska nog sova nu puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0