Underbara dagar

Aså vilken underbar dag jag haft både igår och idag:D

Igår: Ellen jag Julia cyklade ner till östanå badade typ skit lite och sen stack vi upp och solade:)... Julia åkte hem skulle ha match. Ellen och jag cyklade hem, efter en stund ringde Krille och sa att vi skulle komma och vi cyklade ner där var även, David,Elias,Filip vi badade typ mest sen stack vi upp och spelade volley boll:D och massa skratt!
Krille jag dödar dig nån dag:D. HAHAHA

Idag: Skulle åka tåg till nässjö men ELLEN! haha försov sig så jag stack dit med Jonas,mamma,brossan och Ellen(brossans tjej). Tog kort sen pkte vi hem och massa gäster kom, och nu har alla gått så nu sitter jag kvar här med Ellen och Geo:)...  Imon ska jag dela ut port sen är det skola och sista veckan hur skönt är inte det!!!.

Lägger upp lite bilder sen:)
puss o hej!♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0