Sommar bilder!

Sry för att itne bloggat men har verkligen inte pallat!!
Kvällen blev super, tack ska ni ha♥
skolan har gått bra som vanligt har spanska prov på fredag men jag äe ledig på torsdag så då kan jag plugga lite innan jag fixar syrrans balfrisyr och så klart kommer det bilder från balen och studenten:D
Längtar till torsdag brossan kommer hit så klart också♥
Ellen hjälper mig med tårtan och allt för lise ska kolla på Green day men hon kommer säkert ha mkt roligare där också:D haha synd om ellen haha! jag skojar bara!
Imon ska jag va med Lise, ska va hos mig så får se vad vi hittar på:)
ska göra en ny header nu!





Sommar snart! bilder från när Ellen och jag var ute och gick.


min bruna skor eller--->

eller min gladiatorer? har lite svårt här så snälla skriva vad ni tycker ni får skriva från anonym mee;)

Kommentarer
Postat av: määcht kungen (H)

gladiatorskorna tkr ja :_ <3

2010-06-01 @ 20:41:21
Postat av: Liselotte.

De bruna!! <3 :)



Vi ska gå på stan i morgon, hehe måste. :)

2010-06-01 @ 21:01:46
URL: http://lottelise.devote.se
Postat av: Ellen

Bruna! :D ♥

2010-06-01 @ 21:23:16
URL: http://karamellenellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0