17h:O:O!!!

Halloj!

Sitter här efter en lång dag igår har vart vaken i 17h men sov gott inatt! Discot var seg i början men blev mkt bättre efter nån timma! dansa inte så mkt denna gng alla var sjukt trötta efter hela jobbiga veckan... Nu är det bara en vecka kvar!! inga prov som tur är bara lite vanligt plugg! Och bottennappet me! måste man ju öva till!
Ellen och jag ska ju var 1-2 gånger denna veckan för att öva vill helst inte skämma ut sig för hela skolan det skulle va sjukt jobbigt haha! Så det är nåt jag måste öva på denna veckan! Håller på och ladda ner nya msn, och ska ladda ner spotify me! Och klart sitta och lära mig photoshop så jag kan det me! Kommer kanske lite bilder sen men man måste ladda ner en sak först och det tar tid och själv vet jag inte hur man göra så det blir lite komplicerat:/

Aja ska nog öva lite på dansen medans jag  väntar på att msn är färdigt laddad:)

Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Ska vi va ngn dag i veckan eller bara vänta tills vi ska till Jkpg? :) <3

2010-03-27 @ 14:37:17
URL: http://lottelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0