Biblan next!

Hillu!
God morgon rättare sagt... Vaknade prick 10.14:P Ska göra mig ordning sen blir det stan skulle ner till biblan för att hämta ut några böcker till mamma! Hon kommer hem idag med massa gott:D Datan lite seg på att ladda musik men jag behöver musik nästan jämt!!
Ska ta lite kort idag måste ha lite fina bilder nu känner jag lite nu när snön försvinner och snart är det vår:D Och påsklov snart me! Hela påsklovet kommer bli lyckad och mkt rolig med vänner:D♥ Ne ska gå och göra mig ordning bloggar senare:D puss(L)

Kommentarer
Postat av: Liselotte

Hoho läskigt. Prick 10:14 gjorde jag ett inlägg! :0 <33

2010-03-20 @ 11:21:00
URL: http://lottelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0