Data=Sönder!!:@

Hillu!

Sorry inte bloggat men det är så att min data är SÖNDER! jag blir galen vad ska jag göra nu på kvällarna då?
Kan inte blogga, kan inte snakka med kompisar och inte ens på mobilen kan jag för min mobil är typ konstig kan inte skicka sms ibland och har inte pengar! Hoppas få pengar på fredag så jag kan snakka med vänner hela helgen om inte datan funkar då:D haha... Fick tillbaka provet på spanskan :D skit glad två fel bara och det var bara slärv fel haha så av det ska jag få något imon när mamma och jag går på stan för att hitta nåt till syrran:P haha... Har funderat på att börja på fotboll?!? haha gå i Julias lag då! men får se hur saker och ting blir:P men det skulle faktiskt va kul, fotboll har aldrig varit min grej men ska prova på man vet ju aldrig:P  har också skadat knät haha Majds fel vi slogs om en plats som var kvar jag vann men skaddade ett knä! haha Ne nu måste jag hem sitter hos pappa och bloggar! ska hem käka mig nåt och plugga på matte prov imon!!!

Bloggar när jag kan puss♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du mste börja spela boll ! :D

& vi ska fanimig spela i FF

vetu ja har planer för dig (6) HAHAHHA

sryyyy för knät :(

hoppas du fixar din data snart ! :O<3

2010-03-02 @ 20:45:58
Postat av: maajd :D

aså jvla bajs mitt namn kmr aldrig med :@

2010-03-02 @ 20:46:32
Postat av: Liselotte

sv: Tack älkling! <3 :)

2010-03-05 @ 21:45:16
URL: http://lottelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0