Mkt på en gång!

Hillu!

Datan lagad:D:D jippi haha photoshop har jag me nu ska sitta lite i helgen och lära mig lite:P....
Dagen har vart plugg plugg och mer plugg känner mig duktig har aldrig pluggat så mkt haha.... Igår var jag med Ellen var på stan typ sista halvtimmen och hittade massa snyggt sen blev det plugg igen! haha fast inte så mkt gjort för Ellens del då haha.. Imon ska jag va med Lise vi ska plugga mer hon har ju vart sjuk och inte kunnat plugga har ju fan två prov + två vanliga läxor:/ men snart lov stå ut!!! Nu känner jag att det blev lite mkt plugg nu! Nu drar vi ett streck över det! Pluggpluggpluggpluggplugg!!!!!!!

Idag har det ju regnat nästan hela tiden men fan as skönt snön smälter as fort och hoppas att solen snart dyker fram genom molnen:D  har lust att ta lite vår kort till en ny header men det får bli lite senare!
Fredag Disco sista discot:/ men det ska bli kul med massa vänner! Ska till Lina och ha lite förfest eller vad man säger haha :P Ja vad mer finns det att säga??

Jo om det är nån som har en hund här och ska vara borta över dagen/helgen eller nåt så kan jag gjärna ta hand om den:D Älskar hundar vill ha en!!! JAG ÄR SERIÖS!!!!! haha har haft en hund så jag vet hur det är:D haha!

Ne ska ta och lägga mig och lyssna på musik och ha det lite nice, ny dag imon och nya beskymmer! ;)
NATTI,NATTI!:D♥

Kommentarer
Postat av: Liselotte

sv: I know, blir du arg om jag köper ett sådant? Om jag hittar det i Jönköping. :) <3

2010-03-24 @ 18:20:18
URL: http://lottelise.devote.se
Postat av: Liselotte

Du kommer få ta hand om en hund. I sommar med Liselotte! . ;) <333

2010-03-24 @ 18:23:35
URL: http://lottelise.devote.se
Postat av: Ellen

jag pluggade mkt mkt mkt mkt mkt mkt mer än du!

Jag lärde mig mkt mkt mkt från VeckoRevyn!

Så de så! :O hahah



<3333

2010-03-24 @ 21:54:50
URL: http://karamellenellen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0