Nutella mackor♥

Hillu!
Tordag kväll, sitter med nutella mackor och mjölk och tittar på desperate  housewives älskar det♥  Fotade lite innan men inga bra bilder! Ska fota mer imon och jag HOPPAS och tror att vi får grejen imon så datan är lagad imon eller torsdag har datan över helgen iallafall:D Efter desperate housewives blir det cougra town as bra det me!♥
Imon är vi lediga så jag ska slappa as trött faktiskt! Idag i skolan hade vi gått till Ica maxi innan idrotten sen var det en kvart kvar vi sprang hela vägen och hann! haha vi var helt varma sen så jag har fått träning idag haha! Somnade framför TV och det var otroligt skönt! haha
:♥
Cougar town :♥ Nån mer som kollar på detta??
Prov på torsdag jag kan inte:O:O omg måste plugga som bara den imon!!!! Fredag blir det Ellen en stund sen blir det bio med Lise och kanske Elin Å får se hur allt blir ska kolla klart nu puss<3♥

Kommentarer
Postat av: julia petersson

ohyes, kanal 5 på hemma hos mej också.

cougar town ;) <3

2010-03-09 @ 22:47:52
URL: http://jullanpson.blogg.se/
Postat av: Liselotte

Jag hoppas Remember Me kommer ut på fredag.

Det har inte kommit någon affisch än.

2010-03-09 @ 22:59:11
URL: http://lottelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0