Sverige = Dålig musikstil!!!

Hillu!
Hann se vem som vann melodifestivalen och nu försöker jag stå ut men Majd utbrott haha! Men Sverige=dålig musikstil till eurovision song contest den kommer komma sist! så himla dålig!!!!!!
Aja jag lyssnar på bra musik iallafalla:D haha;) Kvällen har varit lugn och det gillar vi! Fast vi gillar galen natt me:D haha.......  Ska sitta kvar en stund sen ska jag kolla om det finns nåt bra på tv:D hehe Puss!!
Juste ska köpa mig nån av dom klänningar som jag la ut innan:D Tycks?!

Kommentarer
Postat av: maaaaaaaajd

ÅÅÅÅÅÅH JA HAR PMS :(



ok jag lugnar ner mig ...........

den rosa klänningen med rosett va skitsöt ! :D

<333333

2010-03-13 @ 22:15:49
Postat av: Liselotte

Såklart vi är! :)

2010-03-13 @ 23:37:34
URL: http://lottelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0