God natt ☺

Hej!

Finns inte så mkt att blogga om idag, svängde ner till stan med syrran en stund. Köpte godis och kollade lite saker till henne:)
INTE mkt kvar av skolan nu fan skit gött!!.Imon är det ute dag grupper och man ska göra massa saker:P. Och sen på onsdag drar vi till bodafors och gör nåt:P från tio till två sen slutar vi:P

Och sen nästa vecka börjar det hända saker del viss skolan då haha, varme får vi hoppas. sen är det ju balen och studenten till syrran:D får fixa mkt. Hennes hår till balen och tårtan till festen haha och lise jag hoppas du hjälper mig:D haha

Sen flyttar antagligen syrran också:( och inte nära heller, flyttar till lidköping till brossan och sen skaffar eget.
Men i framtiden bor väl säkert hela familjen där... Mamma kanske får jobb där och hon flyttar troligen också sen är det pappa och jag kvar men vi stannar nog kvar till jag slutar skolan eller nian åtminstonde:) hoppas vi. men pallar inte försvinna från alla min vänner:'(!!♥
Aja det ordnar sig väl:)

Nu ska jag ta en tupp lur måste va pigg om man ska tävla imon:O!
Puss♥♥

Kommentarer
Postat av: Liselotte.

Jag hjälper dig <3 :)



Inte flytta! <3

2010-05-25 @ 06:45:18
URL: http://lottelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0