SO prov

hihi borde sitta och plugga men sitter och skrattar hehe lite trött här men aa:P Idag var dagen super:D! Skolan var super bara att jag hatar lektioner(A)
Igår var dagen också super efter skolan:) var med lise gjorde mkt kul och sen var det dags att dra till nässjö kollade lite saker sen var man död:D

Imon Är det fredag och SO prov:) efter skolan ska jag ock ellan var det var ett tag sen sist;)
Jaa inte så mkt mer att säga bara att jag sak sova hela helgen:P haha



♥♥

Passade på att ta en bild på en skit söt blomma jag fastnade på:P
Godnatt!♥

Kommentarer
Postat av: Liselotte Hultgren.

Det var kul :D



sv: Jag ska ju gå med Daria ;)<3

Bestämdes på New Moon så går ej ändra.

2010-05-07 @ 19:09:36
URL: http://lottelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0