Första doppet!

ÅÅ för fan vilken härlig dag!
Ellen och jag har suttit ute hela dagen, aså hela dagen.. Brun på bennen har man allt blivit GÖTT!
vet ni vad som hände mer? ÅRETS FÖRSTA DOPP!:D:D HAHA vet skulle inte gjort det för jag äe ``sjuk´´ haha men när jag kom hem fick jag reda på att förkyldning brukar gå över efter ett kallt dopp så det får vi hoppas:D
Har ju tappat rösten några antal ggr hahaha!

Imon kanskekanskekanske vi drar till Jkpg, annars är det stanna hemma. Kanske går ut och springer framåt kvällen:P?
Har nyss snackat med brossan om att åka till Göteborg (liseberg) över dagen i sommar så det ska bli av:D dom hade lite kompisar där som man kan ju sova där och stanna längre:D!!
Saker som händer i sommar:
1.liseberg(göteborg)
2.öland hoppas vi;)
3.lidköping
4.eclips med Ellen och andra filmer kanske
5.va med vänner,sola,slappa,grilla med vänner;)
6.oskarshamn
7.stallet;)
8.och annat pappa jämt bestämer;)
snacka om att det blir massa bilder i sommar:D men det gillar vi♥
Nu ska jag iväg och kolla på film och ha det soft. Pusspuss♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och rixfm med någon du glömt.

2010-05-23 @ 12:55:50
Postat av: Liselotte.

Okey, det är bra. :) <3

Måste berätta en sak. :0

2010-05-23 @ 19:49:17
URL: http://lottelise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0