lördagen den 6 november♥

dagen igår var underbar, men små saker hände♥
var awesome med alla människor hos Ellen igår♥♥ kom hem runt tolv tiden, snacka med albin i ca en timma innan vi sa godnatt♥♥

Vaknade av mamma och pappa satt och snackade i köket, om att dom har beställt biljetter hon och brossan till sydamerika, dom åker den 23 december! och är där tills mars april! fatta vad gött! ensam hemma nästan varje dag, pappa jobbar;) haha då kommer massa människor till mig haha ne jag skojar hahaha men vissa iallafall;) längtar aset till jullovet! kommer bli så grymt mysigt!! gaaah haha♥♥

här sitter jag framför tv:en med en data i knät och musik♥ ellen skulle in till stan så hon kommer till mig efter det, sen kanske jag går och träffar abbe och ludde lite senare:D♥
har inte ens ätit frukost och nt satt på mig något vettigt heller heh(A) jaja det ordnar sig:P


det är en special dag idag, lilla liselotte fyller år:D grattis underbara vän! älskar dig nåt så sjukt mkt!♥♥



Kommentarer
Postat av: lise

Taaaack :D <3333333

älskar dig min underbara vän!

2010-11-06 @ 15:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0