awesome

helgen var super, med vänner och massa!
måste göras om. men nu är jag sjukt trött.. imon skola.
Idag stack lise och jag till kräftkraft som Lise kallar det haha skön är du♥ haha träffade lite folk sen stack vi hem, skjutsade brossan till kusinen och sen var tvätten klar så mkt gjort!:) längtar lite tills imon och så:)

Massa bilder att visa men orkar inte nu, får ta det nån dag i veckan:). på tal om bilder, brossan har ordnat två bider jag tat och sten huggit dom eller var vad man ska säga:P kan visa dom nån gång:) riktigt grymma faktiskt:)

aja ska ta mig nåt att äta sen duscha:) haha göd natt♥♥

Kommentarer
Postat av: lise

hahah grymt kul helg!

älskar dig min caro! <33333 :)

2010-10-17 @ 19:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0