En liten text som nt är så liten...♥

En liten text jag har fått upp i hjärna nu som jag kanske borde skriva ner tycker jag:

Jag vill bara höra att du älskar mig, att jag betyder mkt för dig som jag älskar dig och du betyder sjukt mkt för mig
men ord du säger bara sårar mig mer och mer.. men inget du lägger märke till..
Jag blir bara mer och mer nerdragen till jorden när jag i början var uppe i himlen och levde livet hade ett stor leende på läpparna men det leende börjar bli mina tårar som rinner ner för min kind..
Nått är fel och det känner jag på mig.. kan du nt bara säga att nått är fel eller är det jag som är felet?
men det är inget jag vill tänka på nu.. jag vill bara leva livet med ett stor leende på läpparna och tänka att allt ordnar sig..

(inget ni borde fatta, men var bara tvungen att skriva ner det..!♥♥)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0