Ny vecka nya bekymmer....♥

Hej!

Måndag och seg dag.. har hänt ett och annat skit..:/ men aa.. tar vi inte upp här;)
Var med ellen träffade abbe en stund när han hade slutat:)♥ sen larvade ellen och jag oss mest..:P Snackade med syrran också hon mår bra och hennes katt är hennes bebis typ:P sjukt söt är den:) kanske ska ta mig och mina väskor och hälsa på syrran i helgen? men då får jag ta buss redan på fredagen så det blir nog ganska jobbigt och ensam med-.- men kul:P..

20-19 dagar kvar;) haha imon ska jag va med lise vi ska va hemma hos henne antar jag:) hälsa på hennes nya ur gulliga hundar!!:P haha
men ska nog sova nu är sjukt trött:)... god natt♥♥




och det sista men inte minsta: Grattis till Majd:D haha hoppas du har haft det kul!:D♥♥

Kommentarer
Postat av: majd :D

HAHAHA OMG VILKA MINNEN ! :O shit va gammal : Ohahahhaha tro ja ? : ppp



taaack & haft en underbar dag : din tur svart vettu : <3

2010-09-06 @ 22:26:02
Postat av: Anonym

wtf, din tur snart vettu:*<3 * HAHAHXD

2010-09-06 @ 22:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0