japp damp med lise♥

aså igår var det en riktigt galen dag, serri jag tror inte jag har dampat så mkt som jag gjorde igår. har dampat mkt många ggr men den här gick över gränsen:O haha
Lise sov hos mig igår. vi gick ner till willys köpte läsk gick till ofrat och köpte pizza sen började dampet... jag spillde cola över hela golvet, klev på pizza kartongen, tappade mobilen på pizzan, satte i halsen och skrattade som galningar.. helt galen kväll.. och även när vi sov var det galet ahha jag tog allt täcke sa hon och masssa är även sjukt arg på telenor skickade ett sms kl 4 på natten? så tröga.. haha... vaknade satte på musik sen kom emil vi stack till willys jag köpte ben and jerry sen stack vi hem till mig kollade på film och lite så:)

Imon ska jag träffa Abbe♥ och lise och emil:) vi ska väl hitta på nåt:P haha

Kommentarer
Postat av: lise

hahahah sick!! :D

fan sjuka i huvudet.



imorgon får du träffa bengt-åke nilsson :D

ily <33333333

2010-09-18 @ 23:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0