2011-04-08♥

aså vet inte riktigt vad jag ska säga, men har haft fullt upp hela dagen, har massa kvar att göra innan jag lägger mig.

men har en stor saknad efter min pojk, det har bara gtt tolv timmar sen jag hörde ifrån han sist då han skrev att det var dags för han att åka, men det kommer gå 84 timmar eller lite till förens jag hör från honom igen. ni tänker fan vad löjlig hon är men det är sant det är jobbig, vänta bara tills ni kommer dit. men har massa bilder att pussa och massa tröjor som luktar han att krama ihjäl.
hoppas han bara har det kul:)♥ I trust you.

annars sista dagen på praon gick fort, fick även ett litet sött silver armband hem som tack för att jag hade skrivit massa brev som man fick skrivkramp av haha.
nu ska jag städa mitt rum,packa, slänga in smutsiga kläder, kolla på film, och en sak till,

imon upp sju, tvätta kläder duscha, packa det sista, 1h bilresa till jönköping sen 2h resa till lidköping.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0