NI behöver inte läsa! bara något jag har i mina tankar som måste ut!

innan jag går lägger mig ville jag bara släppa ut alla tänkar jag har om min pojk.

du är verkligen den finaste som finns just nu enligt mig. den vackraste och den underbaraste. vi har både skrattat tsm,gråtit tsm,skrikit tsm, slaggits tsm,varit arga tsm asså verkligen gjort allt tsm. och det är så sjukt mysigt, verkligen älskar dina blickar,dina skrattgropar,din mage,hela dig! älskar dom dagarna vi träffas tidigt och lägger oss i din säng och bara somnar sen vaknar vi mitt på dagen, äter frukost, går upp kollar på film,kittlas,skrattar,puttar ner varandra från sängen, får blåmärken av varandra. eller dom kvällarna vi kollar på film och jag somnar medans du kramar mig, . sen somnar du och jag vaknar mitt i natten och bara kramar om dig och då jag vet att du är min. verkligen dom stunderna jag är som lyckligast. vi som verkligen inte är normala. asså ååhh det finns så mkt att säga om dig.  jag bara älskar dig och vill inte förlora dig igen.

älskar dig mest av allt, du betyder mest!♥♥







♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0