umgås hur mkt du vill med han, men du kommer aldrig ta honom ifrån mig.

har inte kunnat blogga på en stund, har haft ganska fullt upp, hjälpt vänner, umgåts med vänner.
i måndags träffade jag min pojk, vi.. kommer inte ihåg vad vi gjorde men vi satt och solade på taket haha det kommer jag ihåg. sen ringde en vän och behövde hjälp så stack direkt till henne.♥
sen sov ellen hos mig, satt vi datorn, mådde bra, mådde dåligt, upp tidigt. gick på stan, hem, sola och sen sen hade vi så sjukt tråkigt aså så sjukt tråkigt vi ringde runt massa folk och till slut hamnade vi i ekenäs bara för att komma bort. träffade nobbe,emil k och krille, satt och pratade och hade mysigt.
GICK hem från ekenäs inte alls så långt jag trodde:O krille hängde med hela vägen, mötte albin♥  på vägen dom cyklade hem och vi kom hem vid typ halv tio lite senare:P haha
aja mysigt var det♥
idag ska jag chilla, framåt kvällen kanske albin, annars imon:):*.
vet inte vad jag mer ska säga:P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0