Dreams do come truth, dont stop beliving

sitter här, med musik, min kläning och bikini? haha typ desperat över sommaren som jag hoppas kommer snart.
tar lite ego kort just nu:). behövs ibland. snackade med lise över en timma och aa herregud säger jag bara.
hitta ett annat liv att förstöra, eller bästa tipset: hitta ditt liv istället.

saknar skolan lite faktiskt. man har något att göra åtminstonde. Imon blir det gamla vanliga som händer varje söndag innan skolan, packa,duscha,kolla kläder,äta,sova.
måste sova nu faktiskt. ska genast blir, säger vi. men aa. säg inget till alla andra..
hahahaha gammla samma dåliga skämt mellan mig och mina vänner haha.



Kommentarer
Postat av: Ellen

Hänt?? :o ♥

2011-02-20 @ 21:11:15
URL: http://soet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0