När Allting Rasar.

gooood mooooorgon!

har nyss ätit frukost och pratar lite med alla haha.. idag är det söndag, dagen innan måndagen som betyder helvetet. och dagen då alla åker hem:(.

får göra det bästa med veckan, är ledig på fredag med. vettifan vad jag ska göra.

snart är det ju prao. fan vet inte vart jag ska praoa. men frågade brossan och jag får bo där om jag vill. ska praoa på hans jobb eller tatueringsstudion. låter lite spännande.. men då får jag inte träffa älsklingen på flera dagar till och med veckor.. och inte ens mina pärlor(vänner) hur fan ska jag klara mig?. dom åker ju till berlin. med konfan :(♥♥

men det ordnar sig nog..:(.
men ska kolla klart sen blir det väl något annat.

btw. drömde en dröm jag inte alls var rolig att drömma, vill aldrig mer drömma den drömmen. för om det skulle hända skulle mitt hjärta delas i tusen bitar.</3 ♥

men bloggar senare eller något. får se. puss♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0