Så mycket du kan säga och göra men jag blir inte sårad :)

tjena tjena:)
trött på regn nu om jag ska vara ärlig.
åkte till farmor och farfar och snacka om att jag börjar as garva åt helt fel saker.
först en växt som vi trodde det var något annat, sen skrev jag fel på sms och började garva åt det. asså aa. hahaha
skulle till ellen nu men hon kände sig inte riktig bra, och inte jag heller huvudet smäller snart:P.. ♥
i veckan måste jag till eksjö och göra om mitt pass åker ju snart eller vad man ska säga:D haha ♥♥
fredag blir det lidköping till brossan och för att komma bort. :).
ska lägga mig ner i soffan och titta på film nu:).
Bild: av mig


CARPE DIEM/ Caro.

Kommentarer
Postat av: lise

Vilken datum ska du till London? :)

2011-06-19 @ 15:31:41
URL: http://lottelise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0