Dag fyra.

Dag 4-  mina mål/drömar/önskningar.
känner att det var länge sen jag skrev så kan jag ju slänga in dag 4.

om jag ska vara rikigt ärlig vet jag inte vad jag vill göra med mitt liv igenkligen. har så många ideer men är inte säker. men jag kan berätta ändå.
  • Mamma har alltid sagt att jag har varit duktig för att förstå och lära mig nya saker (stämmer inte haha) men hon ger mig hopp ändå. hon tycker jag borde bli en väldigt duktig läkare, jag är inte rädd för blod eller något sånt, och jag själv tycker det är ganska spännande. men en viktig sak är jag vill inte jobba i sverige om jag skulle välja att bli läkare. inte direkt mina mål eller drömar men det finns ju alltid en framtid om det.
  • Mina drömar: det finns många, nej men om jag ska vara riktigt ärlig är min dröm att flytta till Californien. jobba med kanske, läkare, modefotograf eller något liknande. jobba i någon tidning kanske. hitta/ha sin kärlek, skaffa familj och bara njuta av livet. men man kan inte alltid få allt.
  • Önskningar: förutom att flytta till californien har jag alltid velat åka till australien, tycker det är så spännande där :). har även näsan alltid också velat surfa så det skulle va otroligt kul :).
  • Men det viktigaske är att jag har mina vänner sen får det blir hur det än blir, men mina vänner vill jag inte förlora:) ♥
tack för det:) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0