har så grymt tråkigt.

Du heter: Carolina  
Smeknamn: Caro, Carolajna
Låt som när du är ledsen sörjer till: secondhand serenade gruppen
Beroende av: Min mobil, vänner och min pojk
Vad tror folk om dig: vet ej. 
Vad får du oftast komplimanger för: Mitt hår. 
Hur imponerar man på dig: Va sig själv.
Brukar du skratta för dig själv:
Jaaa haha
Äger du några converse: Ett par
Sprit, cider, vin eller öl: Mjölk och läsk
Brukar du bli för full:
dricker inte
Är du allergisk mot något:
pollen nu.
Hur svarar du i mobilen: aa.. hej.. 
Antal timmar sömn inatt: 6-7 timmar
Brukar du komma i tid: Ja.
När mår du bra: När allt är som det ska.
När blev du fotad senast: Av mig själv varje kväll.
Hur känner du dig nu: Små ledsen
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och någon färg. 
Vad tycker du om fötter:
Usch 
Vad saknar du: Albin. 
Hade du en bra kväll igår: Kanske
Favorit dryck på morgonen:
Oboy.
När brukar du oftast gå och lägga dig: 21-23 tiden.
Är du blyg: beror på hur jag känner mig och om jag känner mig bekväm eller inte.
Sysslar du med någon idrott: Streedance men den är slut. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske
Har du spytt offentligt: föräldrar?? haha
Är du nöjd med ditt liv:
Ja och nej. 
Är du bortskämd:
Det beror på, jag är bortskämd med vänner men inte direkt med föräldrar.
Vad gör du imorgon: Åker till lidköping. 
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Inte en anning. 
Vad längtar du till: SOMMAREN. 
Har du bra vänner och äkta vänskap: Aaaaaaaaaa.
Hur gammal är du:
14 snart 15
Gröna eller röda äpplen:
GRÖNAAA!!
Vilken tid gick du upp idag: 07:50
Har du sovit i din egen säng inatt: Jaa:(
Har du strumpor på dig nu: Nee
Är det okej att gråta: Jaa det tycker jag. 
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Haha neej.
Har du piercing: Örat om det räknas.
Vill du gifta dig: Jaa och nej, det får jag reda på senare
Vill du ha barn:
Kanske.
Solar du ofta: När jag kan, orkar:)
Är du bra på att laga mat: haha kung av mina vänner :)
Är du flygrädd: länge sen jag flög. 
Hur vig är du:
som en sten.
Är du musikalisk: Neee haha inte ens nära.
Vad dricker du helst när du är törstig: 1. mjölk 2. Vatten 
Vilken är din favoritglass:
Ben&Jerry
Tror du på ett liv efter döden? kanske haha 
Tycker du om sushi?
Inte smakat.
Vad äter du helst när du ser på film:
Godis.
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Kväll.
Vilken ögonfärg har du:
Grönbrun
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja.
Biter du på naglarna: Försöker att sluta. 
Hur ofta tränar/motionerar du: 2-3 går och cyklar mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0